Horgonyt fel!

Rossmann 2016

Divatos pin-up stílus, profi táncosok, Árpa Attila, mint hajóskapitány és Parov Stelar egyik legnagyobb slágere – ebből állt össze a Rossmann 2016-os, kiemelkedően sikeres „Horgonyt fel!” nyári lojalitáskampányának különleges világa. Az egyedi fürdőlepedők és strandtáskák kedvezményes vásárlásáért folyó promócióban végül összesen több mint 110 ezer fogyasztó vett részt, és ennek mintegy háromszorosát tette ki a kódfeltöltések száma. A kampányt tv- és online reklám, sajtóhirdetések és eladáshelyi eszközök támogatták.  

TAGEK

rossmann2016horgonytfelatlpromócióonlineintegráltkampányreklámreklámfilmtvspot

TEKINTSD MEG EZEKET IS

Rossmann Fresh & Crazy #rossmann  #2016 
Budapest 2024 Társadalmi párbeszéd #2016  #atl  #online  #tvspot